Faksimile fra Experts reklame |
Expert er ute med en ny reklame, hvor de skryter over kuttene de har gjort. "1432 gode medarbeidere har dessverre måttet slutte. Alt gjør vi for å senke prisene. We will rock you!", skriver de i sin reklame. Nye Expert med lavere priser. Jeg vet ikke helt om jeg faller for "nye" Expert...
Det de "glemmer" er feel-good. Dette er ikke feel-good. Dette er feel-bad! Det stinker. Og det er sjelden god markedsføring. Det gir ikke de gode vibbene for å handle. Hvor er logikken - "vi sparker 1500 - fortsett kjøpefesten"?
Nå refses Expert på sosiale medier, leser vi på Kampanje. I beste fall tankeløst er kommentaren fra Handel og kontor.
Oppsiktsvekkende? Ja. Positiv? Nei. Etterlatt inntrykk? Tviler på om denne klarer å skaffe plusser i Elkjøps omdømmebeholdning. Omdømme er også tidligere beskrevet på denne bloggen. Søk det opp om du er i tvil.
Synspunkter? Legg igjen en kommentar?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar