mandag 10. juni 2013

Nei, nei, nei!!!

Expert da! Det går da ikke an! Tidenes reklamefeilslag?


Faksimile fra Experts reklame


Expert er ute med en ny reklame, hvor de skryter over kuttene de har gjort. "1432 gode medarbeidere har dessverre måttet slutte. Alt gjør vi for å senke prisene. We will rock you!", skriver de i sin reklame. Nye Expert med lavere priser. Jeg vet ikke helt om jeg faller for "nye" Expert...

Det de "glemmer" er feel-good. Dette er ikke feel-good. Dette er feel-bad! Det stinker. Og det er sjelden god markedsføring. Det gir ikke de gode vibbene for å handle. Hvor er logikken - "vi sparker 1500 - fortsett kjøpefesten"?

Nå refses Expert på sosiale medier, leser vi på Kampanje. I beste fall tankeløst er kommentaren fra Handel og kontor.

Oppsiktsvekkende? Ja. Positiv? Nei. Etterlatt inntrykk? Tviler på om denne klarer å skaffe plusser i Elkjøps omdømmebeholdning. Omdømme er også tidligere beskrevet på denne bloggen. Søk det opp om du er i tvil.

Synspunkter? Legg igjen en kommentar?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar