mandag 15. oktober 2012
Nyhetssaker å få med seg
Fallskjermer kan brukes til så mangt - å ta vare på sjefer man sparker, eller til markedsføring. Til markedsføring? Du leste rett.
Først - du har sikkert hørt om det, men sikkert ikke tenkt at det er nåtidens mest spektakulære PR-stunt? Felix Baumgartner hoppet verdens høyeste fallskjermhopp. Mediene i hele verden overførte det. Det ble satt nettrekord - og Red Bull koste seg hele veien til pengeskapet? Les noen perspektiver på saken i Aftenposten.
Verden er ikke alltid hva den gir seg ut for.
Bilfarge
En interessant sak som dukket opp i media var også en sak som forteller om forbrukeres foretrukne fargevalg når det gjelder bil. Du kan lese mer om saken i Dagbladet.
Victoria Beckham
En annen bilnyhet er Range Rovers bruk av Victoria Beckham som bilkonsulent - eller i det minste hennes navn. Les artikkelen i Dagbladet, og tenk gjennom hvorfor det kan virke å bruke en musikk-kjendis, parfymenavn og fotballhustru i markedsføringen av bil?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar