Brunostens historie er lang og mangslungen. Tine har fått hjelp av Try for å feire dette med en annonse. Det ble dessverre bare tull.
For hjelpen var litt hjelpeløs, for å si det slik.Her ser du en annonse spekket av feil. Flaue feil!
Og de legger seg flatere enn skinnflat både hos Try og Tine. De sier "det skal ikke skje" i munnen på hverandre nærmest. Og det skal det ikke. Markedsføring er et fag hvor du kan hente ut effekter hvis du er systematisk, dyktig og litt heldig. Å dumme seg ut er meget lett. Et gammelt ordtak sier: "Fanden ligger i detaljene", og det ser vi tydelig illustrert her.
Les saken på nettavisen her, og se alle feilene, som at Norge ble okkupert i 1939...
For Try (Kjetil Try er en kjent reklamemann) var dette høstens andre litt leie sak. Try har tidligere stått bak morofilmen om Jens Stoltenberg som taxisjåfør, som ikke ble så gøy når det viste seg at det var regissert reklame. Flere delte denne på Facebook, og følte seg lurt når de hadde blitt lurt til å spre reklame.
Du kan også lese om dette i den refererte saken.
Synspunkter - legg igjen en kommentar da vel...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar