torsdag 3. april 2014

Snøhetta får prisen

Avinor før og etter - forskjell 50 millioner og en designpris
Snøhetta har fått kritikk fra flere hold på grunn av sin profileringsløsning for Avinor. Nå får de "revansj" i form av en designpris. Genialt enkelt mener juryen.

Jeg har også selv skrevet om saken på bloggen her. Essensen var egentlig den at jeg (ennå) synes 50 millioner er litt i overkant for to prikker og en strek - og en haug med ord...

Nå skal jeg være romslig nok til å innrømme at jeg også liker måten designet har blitt. Synes det er rent og pent og gir mening. Men - jeg er kanskje kjip - jeg ville ikke gitt 50 millioner for det uansett.

Les min tidligere sak om dette her. Eller søk opp avinor i søkefeltet, så får du opp flere saker om logoen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar