mandag 16. januar 2017

Ren og sterk?

Reklamebransjen er en bransje hvor store ord florerer. Og en bransje hvor man feirer seg selv. Nå skal reklamepriser deles ut av kinoreklame-selskapene Media Direct Norge og Capa Kinoreklame som står bak etableringen av Gullfilmen.

Det er alltid artig å få pris. Både for kundene, i dette tilfellet særlig Vinmonopolet som har levert en reklamefilm som beskrives på denne måten:

«Dette er en veldig god ide som er godt produsert på alle måter. Leverer klart og tydelig på budskapet – og den klarer å kommunisere et alvorlig og viktig budskap uten å benytte pekefingeren. Og overgangen fra å være bedende til hysterisk fremstår som genial. En ren og sterk historie. Og Vinmonopolet står som en solid og troverdig avsender».

Det eneste lille tilleggsspørsmålet er "virker den"? Får den effektene man håper på, eller ikke. Jeg har beskrevet dette på bloggen her før. Men at det er en fin film, det er sikkert. Sikkert også dyr. Laget av filmfolk. Sånt blir bra titting av. Bare se selv. Og husk å slutte å lange alkohol, om du gjør det..

Ren og sterk film...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar