fredag 16. desember 2016

Så praktisk at man vinner kampen?

Bilde lånt fra referert sak, Foto: Magnus Eidem
mCash fortsetter produktutviklingen. Det samme gjør Vipps. Den som har den mest praktiske og tilgjengelige bruksmulighetene vinner. Folk er vanedyr, men også grunnleggende late. Hvis du kan løse et problem folk har på en praktisk og god måte kan du bli en vinner i konkurransen.

Konkurransen er mellom bankene. Kunden er forbrukerne og firmaer, og virkemidlet er både bruken - vanen - antall som venner seg til å bruke. For at folk skal bruke teknologi, må de oppleve at de belønnes. Dette var tilgjengelig og enkelt. Dette har mCash skjønt leser vi.

De stiller med eget tastatur med mCash-knapp og tilgjengelighet fra ulike apper. Istedet for å tvinge deg inn i en bestemt app, gir de mulighet for å gjøre dette fra den appen du bruker. Smart, eller hva? I stedet for å være selvopptatt og tenke "vår app", tenker de "vår kunde" og gir muligheter.

Det gjelder å aldri bli selvopptatt når man driver markedsføring - fokus er kunden, kunden, kunden!

...kunden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar