tirsdag 8. september 2015

Just the way you are

Faksimile fra Dressmanns nye reklame
Dressmann gjør mye spennende på markedsføringsfronten. Du kan mene litt av hvert om kleskjeden, men de selger klær i bøtter og spann -eller i poser og papir egentlig...

Jeg har tidligere skrevet om samarbeidet mellom Dressmann og Zlatan. Nå satser de igjen friskt med en reklamefilm om undertøy for den perfekte mann - i et litt utvidet bilde.

Den perfekte mann omfatter nemlig mer enn - og den utfordrer drømmekroppen, den med six-pack og spillende og svulmende biceps, triceps og hva nå de ulike musklene heter.

Dressmann vet naturligvis at det er flere menn der ute, og kvinner, og drømmer som ikke nødvendigvis alltid har oppfylt ønsker om idealkropper. Det er et kroppspress som Dressmann med dette utfordrer. De vet naturligvis at dette er forbrukerne. At de mange som har penger, og som trenger klær - det er mer enn de slanke muskuløse.

I denne saken på kampanje.com kan du både se reklamen og lese om den nye Dressmann-toppen, tidligere reklamemann Jens Bonesmo.

Spennende å se hvordan noen gjør det i praktisk markedsføring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar