torsdag 19. januar 2017

Utendørs vinner

Remas Æ - som utereklame. Kan skape effekter.
Reklame er så mangt. I blader, på kino, på bussen, på bussholdeplassen, i byen, på tv, på radio, på nettet, på mobilen, på fotballkamp, ...


Kun oppfinnsomheten og hva du trenger av medieegenskaper og publikum begrenser. For reklame må fungere - det må skape de effektene du vil. Ellers er det vanskelig å råde noen til å reklamere. Og hvem vet hva som virker når? - Ingen! Faktisk ingen. Men man kan tenke rundt det - hva gir meg tro eller tvil om dette fungerer. Hva taler for? Hva taler mot?

Utendørs gjør det bra. Og det skryter selgerne av - de to store er Clear Channel og JCDecaux(uttales JeSeDeKå). De skal jo selge. Men den som betaler må vurdere - fungerer det? Er det verdt det? Hvilke mål har jeg med det?

Slike ting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar